COMENÇAMENT DE CURS !!!!!!



LES MESTRES D'INFANTIL DONEM LA BENVINGUDA ALS ALUMNES D'INFANTIL I LES SEVES FAMÍLIES. DESITGEM QUE AQUEST CURS SIGA MOLT BO PER TOTS I QUE JUNTS APRENGUEM MOLTISSIMES COSES.

FELIÇ COMENÇAMENT DE CURS !!!!


2 comentarios:

lorena y ruben dijo...

hola
soy lorena , la mama de ruben, hoy dia 20 de octubre ha sido el cumpelaños de ruben y he tenido que ir a su clase a darles una sorpresa a los nenes , se lo han pasado genial, me he disfrazado de payaso, les he leido un cuento, hemos soplado las velas,los he pintado y les hemos dado un detallito. menudos niños mas buenos, enhorabuena a todas las madres de infantil, nos lo hemos pasado en grande , sin duda un dia para recordar y unos de esos que no se podran olvidar nunca, besos a todos, no tengo palabras para decir lo bien que me lo he pasado, gracias, por supuesto, a las profesoras que son un encanto, seguid asi.

mama de Rodrigo dijo...

Salutacions a tota la classe dels cavalls i molts ánims per a començar eixa nova etapa de la vida que es l' escola. Esteu molt bonics en les fotos del correllengua, la primera festa!! y moltes que queden encara!!. Molts petons als menuts del Grangel Mascarós y a la seua mestra que es un encant.